• 7 Posts
  • 23 Comments
Joined duela 9 hilabete
cake
Cake day: urt. 20, 2022

help-circle
rss

My whole weekend is just back to back to back seeing family so they can see the baby. Had a few beers and got most the laundry done so atleast ill have clean clothes for monday


>And it uses facial-recognition technology in an effort to prevent users younger than 13 from signing up. >The company also says that it uses machine-learning to scan live streams in an effort to find bad behavior, and scans text messages to look for private information that users might be about to share unwittingly, such as phone numbers ... I have questions about this company
fedilink

Was so weird how much mainstream hype those things got


Our iww branch had the PayPal account pulled like 8 years ago lol



I use freecad for General 3d modeling… piracy is always an option


Decent at tests; terrible at being in a classroom


Just had my first want 2 or 3


Not really. I wasnt “cool” but I was decent at sports. In hindsight I wish I was a better friend to some people


Get rid of the 10 pages of ?=ahdjrbridisnwbsudhdbdjzisj at the end of every link next
fedilink

I do active subscribed, then new, then all new


I dunno if it’s just a translation thing but I think the use of CNC in this article is kind of funny. Cnc isn’t really anything new at this point. I’ve probably spent years of my life staring at a spindle wondering why a robot wasn’t doing my job. Now that I’m at a place with automation it’s pretty great. A lot more engaging mentally than just repetitive load part push button. People tend to focus on the jobs lost but idk not every “good job” is a good use of human life


Tried to get into it last year because I was seeing so many… yeah I didn’t wanna roll those dice


Packing a lunch. It gets so expensive not too especially if you’re at a place where everyone does it. I’d rather grab a couple granola bars and a soda on the way out the door then buy lunch at this point even if I’m famished when I get home






After seeing all the goofy shit covid can do this is the big if to me

As usual with studies such as this, the link isn’t enough to prove causation – that is, the data don’t show it’s definitely antibiotic use that’s leading to a drop in cognition. It’s possible that the conditions the antibiotics were intended to treat, rather than the antibiotics themselves, caused this small drop in cognition, for example



Who cares it’s your instance do whatever you want. If you don’t want that content then don’t allow it


Yeah pretty much the only way I use reddit these days. Google is terrible if you can’t find your answer on the first page. I’d still rather get an answer from a niche forum over reddit, but if I can’t find a forum I just slap “site:reddit.com” on there.

Problem is reddit is also bots (if your using the articles dead internet definition). Just blatantly people selling their shit or fake reviews so reddit is kinda losing its usefulness in that respect too. Probably at the same pace as the rest of the internet though. It’s harder and harder to find reviews of things that aren’t sponsored


I know I know big shock, but I promise you someone will call you crazy for saying they do this at some point. So here it is in writing
fedilink


Took me a little while getting used too, not super polished, but it’s a pretty okay cad program and your not dealing with a limited license or janky cloud storage. I’ve mostly used solidworks Gibbs cam and cimatron at work. I think it’s closer to cimatron if that’s the layout you’re used to


Moves too fast with a lot of people. Lot of pedophiles